مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:452023-06-25اقتصادي

رفع نقاط حادثه خیز طارم نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم گفت: رفع 30 نقطه حادثه خیز محورهای مواصلاتی شهرستان طارم با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید رضا نجفی روز یکشنبه گفت: با توجه به بافت جغرافیایی شهرستان طارم و قرارگیری این شهرستان در منطقه کوهستانی و پر پیچ و خم، نقاط حادثه خیز متعدد در این محورها وجود دارد که باعث بروز تصادفات رانندگی به تبع آن تلفات جانی و خسارات مالی می شود.

وی از شناسایی 30 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان طارم خبر داد و افزود: رفع این نقاط حادثه خیز و استانداردسازی این مسیرهای ارتباطی نیازمند تامین اعتبار است.

نجفی با بیان اینکه از 30 نقطه حادثه خیز شهرستان طارم بیشترین نقاط در مسیر گیلوان، آب بر، درام و جاده های کوهستانی طارم به زنجان واقع شده است، اضافه کرد: برای رفع این نقاط حادثه خیز به 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان طارم گفت: با توجه به اینکه شهرستان طارم پرترددترین شهرستان استان است، نیاز به اصلاحات زیادی دارد.

نجفی از جمله اقدامات زودبازده در این نقاط را، آشکارسازی و اعلام هشدار به رانندگان عبوری با نصب تابلو بیان کرد و گفت: این اقدام در صورت تخصیص اعتبار بزودی اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقاط حادثه خیز طارم نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است

رفع نقاط حادثه خیز طارم نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است