مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 21:302023-07-08سياسي

سفر هیئت های بلند پایه پارلمانی روسیه و ترکیه به ایران


رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مجلاس آسیایی با اشاره به اهمیت و سطح بالای هیئت های حاضر در تهران گفت: حضور هیئت های پارلمانی 22 گروه برای اولین بار در اجلاس تهران نشان دهنده اهمیت این نشست است همچنین میهمانان ویژه ای از بین مقامات منطقه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی علیزاده رییس گروه پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مجلاس آسیایی اظهار داشت: نشست کمیته برنامه ریزی و بودجه مجالس آسیایی هفته جاری و روزهای دوشنبه و سه شنبه به میزبانی کشورمان و با حضور 22 کشور برگزار می شود.

وی افزود: این نشست در مقایسه با نشست های مشابه از حیث حضور هیأت های عالیرتبه دارای تمایز و اهمیت ویژه ای است و در این دور از کمیته برنامه ریزی و بودجه مجمع مجالس آسیایی شاهد حضور کشورهایی از جمله آذربایجان، بحرین، بنگلادش، چین، قبرس، هند، اندونزی، کویت، لبنان، عراق، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان، روسیه، سوریه، ترکیه، امارات، ویتنام و جمهوری اسلامی ایران هستیم، همچینن رییس پارلمان کشورهای عربی به عنوان میهمان ویژه در این اجلاس حضور خواهند داشت.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس خاطر نشان کرد: شاخصه ویژه نشست تهران در کنار استقبال بالای کشورها، سطح حضور نمایندگان هیأت های پارلمانی است که در این نشست در کنار حضور ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیئت های بلند پایه پارلمانی روسیه و ترکیه به ایران

سفر هیئت های بلند پایه پارلمانی روسیه و ترکیه به ایران