مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 19:052023-07-18اجتماعي

خدمات رسانی 34 پایگاه امدادی هلال احمر در مرزهای شلمچه و چذابه


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آمادگی کامل هلال احمر خوزستان برای خدمات رسانی امدادی به زائران اربعین حسینی (ع) در دو مرز شلمچه و چذابه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آمادگی کامل هلال احمر خوزستان برای خدمات رسانی امدادی به زائران اربعین حسینی (ع) در دو مرز شلمچه و چذابه خبر داد.

وحید شعبانی در این خصوص اظهار کرد: 34 پایگاه هلال احمر شامل 22 پایگاه ثابت و 12 پایگاه موقت در دو قرارگاه مرزی شلمچه و چذابه در ایام اربعین امسال به زائرین سیدالشهدا (ع) خدمت رسانی خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در خصوص ناوگان امدادی پیش بینی شده برای اربعین امسال افزود: یک فروند بالگرد، 48 دستگاه آمبولانس و دستگاه خودروی نجات، 20 دستگاه خودروی امدادی سبک، 6 دستگاه موتورسیکلت، 6 دستگاه خودروی امدادی سنگین و دو دستگاه خودروی ارتباطات و یک اتوبوس آمبولانس، برای این ایام در نظر گرفته شده است.

شعبانی با اشاره به اینکه هلال احمر استان تمام امکانات خود را برای پاسخگویی مطلوب به زائران بسیج کرده است، عنوان کرد: 450 نفر از داوطلبان تخصصی در حوزه امداد و نجات و کارکنان نیز در پایگاه های امداد و نجات جاده ای، کوهستان و تیم های تخصصی واکنش سریع و امداد و نجات موتوری برای اربعین به کارگیری خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 34 پایگاه امدادی هلال احمر در مرزهای شلمچه و چذابه

خدمات رسانی 34 پایگاه امدادی هلال احمر در مرزهای شلمچه و چذابه