مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-01اقتصادي

رشد 20 درصدی مصرف برق صنایع کشور


میزان مصرف برق صنایع کشور 20 درصد رشد داشته است و توانسته ایم تامین برق خوبی برای صنایع داشته باشیم.

- سخنگوی صنعت برق کشور اظهار کرد: میزان مصرف برق صنایع کشور 20 درصد رشد داشته است و توانسته ایم تامین برق خوبی برای صنایع داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی رجبی مشهدی با بیان این که در هفته گذشته میزان مصرف برق در اوج تقاضا 67هزار و 54 مگاوات ثبت شد و اکنون نیز پیش بینی می شود که در هفته جاری این عدد به 69 هزار مگاوات برسد، گفت: با همکاری مردم از این پیک نیز عبور خواهیم کرد.

وی با اشاره به وضعیت تامین برق برای صنایع تصریح کرد: میزان رشد مصرف برق صنایع طی چند روز گذشته افزایش یافته و اکنون توانسته ایم رشد 20 درصدی مصرف برق توسط صنایع انرژی بر را رقم بزنیم.

برای کارگاه های صنعتی هیچ محدودیتی قائل نیستیم سخنگوی صنعت برق کشور اضافه کرد: برای کارگاه های صنعتی هیچ محدودیتی قائل نیستیم، برای شهرک های صنعتی و مشترکانی که در حد متوسط مصرف دارند تقریبا 12 ساعت در هفته محدودیت اعمال شده که می تواند یک شیفت جبرانی را جایگزین کند.

300 واحد بزرگ صنعتی نیز اکنون 20 درصد رشد مصرف دارند.

رجبی مشهدی در خصوص میزان صرفه جویی صورت گرفته پس از اجرای طرح تشویق مشترکان خوش مصرف اظهار کرد: 35 درصد از مشترکان خانگی مشمول پاداش و 220 میلیارد تومان پاداش مدیریت مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی مصرف برق صنایع کشور

رشد 20 درصدی مصرف برق صنایع کشور