مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-08سياسي

اجتماع بزرگ خانواده ها روز چهارشنبه در مازندران برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه مطالبه عموم مردم در موضوع حفظ عفاف و حجاب در جامعه یکی از ارکان اصلی حفظ بنیان خانواده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی ظهر امروز در جلسه عفاف و حجاب، اظهار کرد: با توجه به پاسداشت عفاف و حجاب اجتماع بزرگ خانواده ها روز چهارشنبه 21 تیر همزمان با روز عفاف و حجاب در بوستان ولایت برگزار می شود.

وی افزود: آنچه که غرب علیه مبانی دینی حجاب هجمه های گسترده ای را انجام می دهد به علت مصونیت و سلامت جامعه در برابر فرهنگ مبتذل غربی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه نباید برای موضوع عفاف و حجاب به برنامه های کوتاه مدت و آن هم در هفته عفاف و حجاب اکتفا کرد، خاطرنشان کرد: باید برنامه های فکری و مصونیت بخش را در مقابل تهاجم سنگین بیگانه را به صورت بلند مدت اجرا کرد.

اصغری ولوجایی با اشاره به اینکه متاسفانه به جای نگاه فرهنگی به موضوع حجاب از سوی مسؤولان کشور به آن نگاه سیاسی می شود، گفت: برخی از افراد به دلیل احتمال ریزش تعدادی از آرای خود در انتخابات نسبت به قانون عفاف و حجاب کوتاهی می کنند.

وی با اعلام اینکه اسلام با طرح پوشش زنان، جواز حضور آنان در جامعه را فراهم ساخته و با دستورهای حکیمانه و راهگشایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ خانواده ها روز چهارشنبه در مازندران برگزار می شود

اجتماع بزرگ خانواده ها روز چهارشنبه در مازندران برگزار می شود