مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-09حوادث

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر و انهدام 11 باند قاچاق مواد در 48 ساعت گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ایرج کاکاوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: در راستای مبارزه بی امان با پدیده شوم اعتیاد و مواد مخدر، مأموران انتظامی سراسر کشور به ویژه در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان، با برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی به طور هماهنگ و همزمان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی، قاچاقچیان را تحت کنترل و رصد خود قرار دادند و طی عملیات های غافلگیرانه، ضمن کشف 3 تن و 234 کیلو گرم انواع موادمخدر، موفق به انهدام 11 باند قاچاق مواد مخدر و توقیف 86 دستگاه خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در ادامه افزود: در این راستا ضمن تشکیل پرونده برای بیش از 1624 نفر تحت عناوین مختلف (قاچاقچی، حمل کننده، نگهدارنده، خرده فروش، توزیع کننده، معتاد و معتاد متجاهر)، سه قبضه سلاح سبک از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

سردار کاکاوند خاطرنشان کرد: همچنین در راستای پاک سازی نقاط آلوده و نیز افزایش رضایتمندی عمومی، 463 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و 570 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته

کشف بیش از 3 تن انواع مواد مخدر در 48 ساعت گذشته