مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-06فرهنگي

پرده برداشتن از بخش پنهانی از جامعه


کارگردان فیلم سینمایی «پسر انسان» معتقد است در این اثر تلاش داشته تا مخاطب را در مقابل خودش قرار دهد و با این پرسش مواجه کند که انسانیت ارجحیت دارد یا جنسیت؟ و به این ترتیب درباره بخش پنهانی از جامعه صحبت کرده است.

- کارگردان فیلم سینمایی پسر انسان معتقد است در این اثر تلاش داشته تا مخاطب را در مقابل خودش قرار دهد و با این پرسش مواجه کند که انسانیت ارجحیت دارد یا جنسیت؟ و به این ترتیب درباره بخش پنهانی از جامعه صحبت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکران ویژه فیلم سینمایی پسر انسان به کارگردانی و نویسندگی سپیده میرحسینی و سرمایه گذاری وحید دلیلی همراه با نشست چالش های تطبیق جنسیت در ایران با حضور روانشناسان، روانپزشکان و مددکاران اجتماعی در پردیس سینمایی چارسو، عصر چهارشنبه 14 تیر 1402 برگزار شد.

این فیلم داستان شخصیتی به نام آذر است که بعد از به دنیا آوردن دخترش تغییر جنسیت می دهد و او را در نقش پدر، بزرگ می کند.

مهدی صابری (روانپزشک و رییس اسبق بخش روانپزشکی پزشکی قانونی)، هاجر پهلوانی (روانشناس بالینی با تخصص مشکلات هویت جنسی)، طیبه دهباشی (مددکار اجتماعی فعال در زمینه مشکلات هویت جنسی)، سپیده میرحسینی (نویسنده و کارگردان)، وحید دلیلی (سرمایه گذار) و سایه افضلی (مجری و گوینده) در این نشست حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرده برداشتن از بخش پنهانی از جامعه

پرده برداشتن از بخش پنهانی از جامعه