مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-21سياسي

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده های ستاد آجا


آیین اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده های ستاد آجا، در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده های ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، پنجشنبه، 29 تیر در سالن شهید فلاحی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

این مراسم که با اجرای هادی اسلامی، حافظ و کارشناس مجری شبکه قرآن و با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان ستاد آجا و امیر سرتیپ دوم بازنشسته عباس سلیمی، قاری پیشکسوت قرآن و فرمانده اسبق دانشکده علوم و فنون فارابی و زهره الهیان، نماینده حوزه انتخابیه تهران در مجلس شورای اسلامی همراه بود، با تلاوت آیاتی از قرآن از سوی قاری خوش خوان نوجوان محمدطاها درودی آغاز شد.

سپس ذکر مصیبت اهل بیت (ع) و مدیحه سرایی توسط یکی از ذاکران اهل بیت (ع) انجام شد و کلیپی از فعالیت های قرآنی کوی های سازمانی ستاد آجا، برگزاری دوره حفظ تابستانه در کوی های سازمانی و یگان های ستاد آجا و گزارش از روند برگزاری بیست و سومین دوره از مسابقات خانواده ها و بانوان شاغل ستاد آجا پخش شد.

در بخش ابتدایی این مراسم امیردریادار دوم علیرضا بیاتی، جانشین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و افتخار میزبانی این دوره از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده های ستاد آجا

برگزاری اختتامیه مسابقات قرآن بانوان شاغل و خانواده های ستاد آجا