مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 10:002023-07-18ورزشي

تفاوت تیم والیبال جوانان با بزرگسالان/ نباید مردم را «گول» بزنند!


کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی ترین عوامل یاد کرد و گفت: - این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.

محمد ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره قهرمانی تیم والیبال جوانان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: جوانان ایران در دیدارهای ابتدایی بازی خوبی ارائه ندادند و همین موضوع کمی نگران کننده بود که شاید تیم نتواند نتیجه دوره قبل را بگیرد اما با توجه به شناختی که از کادر فنی داشتیم و مسیر درستی که انتخاب کرده بودند خدا را شکر توانستند به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنند.

کادر فنی خیلی با برنامه جلو رفت و همین موضوع به آن ها خیلی کمک کرد.

از زمانی هم که خانزاده به تیم ملحق شد، شرایط خیلی بهتر شد و بازیکنان با نظم بیشتری بازی می کردند، برخی مسائل حاشیه ای هم در تیم به وجود آمده بود اما با توجه به تجربه ای که کادر فنی و مربیان تیم ملی داشتند توانستند شرایط را به بهترین شکل مدیریت کنند.

بار از روی دوش والیبال برداشته شد کارشناس والیبال ایران با اشاره به عملکرد تیم مقابل ایتالیا در بازی فینال عنوان کرد: تیم در مقابل ایتالیا باوجود اینکه دو ست عقب افتاده بود اما با مدیریت درست اعضای کادر فنی نتیجه را برگرداندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت تیم والیبال جوانان با بزرگسالان/ نباید مردم را «گول» بزنند!

تفاوت تیم والیبال جوانان با بزرگسالان/ نباید مردم را «گول» بزنند!