مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-07اقتصادي

کودکان کرمانشاهی در حسرت شهربازی


شهربازی (لب آب) کرمانشاه با قدمتی بیش از 40 سال تقریبا از سال 93 با دست به دست شدن بین سرمایه گذاران به منظور انتخاب سرمایه گذاری مناسبی برای نوسازی این مجموعه تفریحی فرهنگی؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کرمانشاه از آن کلانشهرهایی است که هنوز شهربازی برای تفریح و سرگرمی مردم ندارد، البته شهربازی (لب آب) با قدمتی بیش از 40 سال دارد که تقریبا از سال 93 با دست به دست شدن بین سرمایه گذاران به منظور انتخاب سرمایه گذاری مناسبی برای نوسازی این مجموعه تفریحی فرهنگی؛ عملا تعطیل شده است.

در این راستا استاندار کرمانشاه با حضور در سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه در نشستی که شهردار و فرماندار کرمانشاه و مدیرکل حوزه استاندار هم حضور داشتند؛ آخرین وضعیت طرح های سرمایه گذاری شهرداری از جمله شهربازی را پیگیری کرد.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه بحث شهربازی را به عنوان یکی از مطالبات عنوان کرد و گفت: از سال 1363 تا 1393 این محل در اختیار شخصی به عنوان سرمایه گذار بوده، سپس از سال 93 تا 97 در اختیار سرمایه گذار دیگری قرار می گیرد که هیچ اقدامی انجام نمی دهد.

در ادامه در سال 98 به شخص دیگری داده می شود که مهلت سه ساله ای ( سال های 98، 99، 1400) داده می شود تا شهربازی را درست کند؛ وی از نیمه 98 شروع می کند که عملا هیچ اقدامی انجام نمی دهد فقط از پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کرمانشاهی در حسرت شهربازی

کودکان کرمانشاهی در حسرت شهربازی