مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:562023-07-12فرهنگي

شباهت «لحد» با ماجرای بابک خرمدین/ خط ذهنی به مخاطب نمی‎ دهیم


ایمان دبیری بازیگر نمایش «لحد» با اشاره به ویژگی های نقشش در این نمایش عنوان کرد در این اثر نمایشی مساله خشونت های خانگی مورد توجه قرار گرفته است.

- ایمان دبیری بازیگر نمایش لحد با اشاره به ویژگی های نقشش در این نمایش عنوان کرد در این اثر نمایشی مساله خشونت های خانگی مورد توجه قرار گرفته است.

ایمان دبیری بازیگر نقش مازیار عباسی در نمایش لحد که تا 30 تیر در تالار حافظ روی صحنه است درباره نقشی که در این نمایش برعهده دارد به خبرنگار مهر گفت: مازیار کاراکتری است که در نمایش لحد به دست پدر و مادرش به قتل می رسد و روح او در طول نمایش به دنبال چرایی این اتفاق است.

وی ادامه داد: در واقع مازیار سعی دارد تا ریشه های خشونت را پیدا کند و برای کنکاش این حادثه از کودکی تا زمان حال را بررسی می کند.

عدم درک شدن و شناخت توسط پدرش از بزرگترین دغدغه های اوست و ما شاهد نوجوانی مازیار و شکل ارتباط او با پدر و مادرش هستیم و به این بهانه با یکسری خشونت ها آشنا می شویم.

دبیری درباره اولین رویارویی که به عنوان بازیگر با نقش داشته است، عنوان کرد: به محض اینکه متن را خواندم به یاد اتفاقی که برای بابک خرمدین رخ داد، افتادم و اینکه یک هنرمند چطور و به چه دلیلی در نهایت قساوت کشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شباهت «لحد» با ماجرای بابک خرمدین/ خط ذهنی به مخاطب نمی‎ دهیم

شباهت «لحد» با ماجرای بابک خرمدین/ خط ذهنی به مخاطب نمی‎ دهیم