مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-11فرهنگي

نویسنده و تهیه کننده «24» از دنیا رفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، مانی کوتو نویسنده و تهیه کننده کوبایی الاصل که برای کارش در 4 فصل از سریال «24» جایزه امی را برده بود و سازنده 2 فصل از «داستان های ترسناک آمریکایی» بود، - مانی کوتو نویسنده و تهیه کننده سریال های 24 و داستان ترسناک آمریکایی در 62 سالگی درگذشت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، مانی کوتو نویسنده و تهیه کننده کوبایی الاصل که برای کارش در 4 فصل از سریال 24 جایزه امی را برده بود و سازنده 2 فصل از داستان های ترسناک آمریکایی بود، درگذشت.

وی 62 سال داشت.

سخنگوی خانواده وی اعلام کرد کوتو که عشق دوران کودکی اش به پیشتازان فضا و فیلمسازی با دوربین سوپر هشت راه وی را گشود و منجر به 40 سال فعالیت در سینما و تلویزیون شد، یکشنبه در خانه خود در پاسادنا پس از 13 ماه مبارزه با سرطان پانکراس از دنیا رفت.

کوتو همچنین سازنده 2 فصل آخر سریال سفر ستاره ای: اینترپرایز در فاصله 2003 تا 2005 و 3 فصل آخر سریال دکستر در فاصله سال های 2010 تا 2013 بود و اپیزود هایی را خلق کرد که عناصر کلاسیک را به دنباله های سریال محبوبش بازگرداند.

خانواده او یادآوری کردند که عشق او به پیشتازان فضا در زندگی و جهان بینی او نفوذ کرد و وی به پتانسیل بی کران نوع بشر باور داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده و تهیه کننده «24» از دنیا رفت

نویسنده و تهیه کننده «24» از دنیا رفت