مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:102023-07-18ورزشي

مشکلات متعدد سازمان لیگ برای برگزاری لیگ برتر


رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ شرایط را برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر سخت می داند.

- جی پلاس؛ سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اعلام برنامه بازی های لیگ برتر خاطر گفت: درباره برنامه های لیگ ما چند آیتم داشتیم که تا الان هنوز حل نشده است و ناچار شدیم که چند هفته اول را اعلام کنیم.

با توجه به اینکه دوم شهریور ماه قرعه کشی لیگ قهرمانان قرار است برگزار شود و وضعیت چهار نماینده ما مشخص نیست، این شرایط در فصل پیش روی ما اثرگذار است.

ما سعی می کنیم تا قبل از فیفادی شهریور ماه برنامه چهار یا پنج هفته از لیگ را اعلام کنیم و تا آن زمان نیز قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شده است و پس از آن برنامه های بعدی را اعلام می کنیم.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که چند ورزشگاه برای برگزاری لیگ آماده هستند؟ ، تصریح کرد: ورزشگاه شهر قزوین هنوز آماده نیست و هیچ کاری صورت نگرفته است و ورزشگاه تختی آبادان هم که شنیده ایم بازسازی را در بخش رختکن ها شروع کردند و آمار جدیدی از این ورزشگاه نداریم، در نامه ای که به ما ارسال کردند ورزشگاه غدیر اهواز را به عنوان ورزشگاه جایگزین اعلام کردند و با توجه به میزبانی استقلال خوزستان در هفته اول، اگر ورزشگاه تختی آبادان تا شروع لیگ آماده نشود باید بازی صنعت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات متعدد سازمان لیگ برای برگزاری لیگ برتر

مشکلات متعدد سازمان لیگ برای برگزاری لیگ برتر