مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-02بين الملل

وزیر دادگستری فرانسه شمشیر را از رو بست:فرزندان تان را کنترل کنید


وزیر دادگستری فرانسه در پی تشدید آشوب و تنش در خیابان های این کشور در اعتراض به کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، از والدین فرانسوی خواست تا فرزندان خود را مهار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیوزاین فرانس، پس از بالا گرفتن آشوب های خیابانی در شهرهای مختلف این کشور در پی کشته شدن یک نوجوان 17 ساله به دست پلیس فرانسه پس از سرپیچی از دستور پلیس در یک ایست بازرسی، اریک دوپوند مورتی، وزیر دادگستری فرانسوی-ایتالیای کشور فرانسه از والدین خواست تا فرزندان خود را کنترل و از حضور در خیابان منع کنند.

مورتی یک روز پیش با صدور بخشنامه ای، جزییات پاسخ کیفری سریع، قاطع و نظام مند مورد نظر خود برای مقابله با شرکت کنندگان در خشونت های خیابانی اخیر فرانسه را به مراجع ذی ربط منعکس کرد.

براساس یادداشت اطلاعاتی که روز جمعه به رویت نشریه لوپاریسین رسید، یک سوم متهمان بازداشتی در شورش ها نوجوانان زیر سن قانونی و جوانان بیکار از محله های آسیب پذیر هستند.

وزیر دادگستری فرانسه درباره این اعتراضات خشونت آمیز گفت: والدینی که به فرزندان شان علاقه ای ندارند و اجازه می دهند تا دیروقت در خیابان پرسه بزنند، بدانند که مقصدشان کجاست… آنها با دو سال زندان و جریمه 30 هزار یورویی روبه رو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دادگستری فرانسه شمشیر را از رو بست:فرزندان تان را کنترل کنید

وزیر دادگستری فرانسه شمشیر را از رو بست:فرزندان تان را کنترل کنید