مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 19:102023-07-15فناوري

نداشتن سواد رسانه ای مانند رانندگی بدون گواهی نامه در جاده پرخطر است


نداشتن سواد رسانه ای در دنیای امپراتوری رسانه ها مانند رانندگی در جاده پرتردد بدون داشتن گواهی نامه و تجربه رانندگی است، - خبرگزاری فارس-اراک؛ پیشرفت و تغییر در زندگی شب با ورود فناوری ارتباطات و اطلاعات سرعت بسیار زیادی گرفته است.

به ترتیبی که این تغییرات در مدت زمان کوتاه جای خود را با تغییری دیگر عوض می کند هرچه پدیده نوینی در این عرصه عمر بسیار کوتاه تر از آن چیزی دارد که پیش تر در پدیده های مشابه وجود داشته است.

پویش درباره پدیده های دیجیتال و فناوری های دنیای مجازی نیز به تبع سرعت تحولات این عرصه عمری کوتاه دارند و هر بار که درباره موضوعی تحقیق می شود، آن موضوع با موضوع تازه تری جایگزین شده بنابراین توجه به تغییر و تحول در این عرصه خود چالشی برای پژوهشگران و فعالان این عرصه فناوری و ارتباطات و اطلاعات تبدیل شده است.

پژوهشگر حوزه رسانه در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: نسل حاضر که به عنوان عصر دیجیتال از آن نام می برند بدون توجه به شناخت و ارزیابی محیط های تحت وب از زندگی اجتماعی بر خط لذت می برند، با توجه به این که این نسل بخش زیادی از فعالیت های اجتماعی و اقتصادی خود را در محیط های بر خط انجام می دهند، ضروری است برای آنها آموزش های لازم در ارتباط با موضوع سواد رسانه ای از سوی متولیان فرهنگی ارائه شود چراکه بدون داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نداشتن سواد رسانه ای مانند رانندگی بدون گواهی نامه در جاده پرخطر است

نداشتن سواد رسانه ای مانند رانندگی بدون گواهی نامه در جاده پرخطر است