مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-22فرهنگي

اعتصاب بازیگران گریبان ونیز را هم گرفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، به دنبال اعتصاب بازیگران آمریکایی و ممکن نبودن حضور آن ها در برنامه های معرفی فیلم، - فیلم چالشگران به دلیل اعتصاب انجمن بازیگران از افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز حذف و نمایش آن به آغاز به سال 2024 موکول شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، به دنبال اعتصاب بازیگران آمریکایی و ممکن نبودن حضور آن ها در برنامه های معرفی فیلم، فیلم فرمانده فیلمی حماسی ایتالیایی از جنگ جهانی دوم جایگزین چالشگران در اولین فیلم شب افتتاحیه ونیز شد.

چالشگران یا چلنجرها ساخته لوکا گوادانینو با بازی زندایا بازیگر آمریکایی ساخته شده و زندایا در آن در نقش یک اعجوبه سابق تنیس بازی می کند.

از آنجا که اعتصاب انجمن بازیگران حضور بازیگران برای تبلیغات فیلم را ممنوع کرده و به این ترتیب زندایا، مایک فیست و جاش اوکانر نمی توانستند 30 آگوست روی فرش قرمز ونیز بروند، تهیه کننده فیلم استراتژی پخش آن را تغییر داده است.

پس از یک هفته بحث، برگزارکنندگان ونیز در بیانیه ای که جمعه منتشر شد تأیید کردند که این فیلم به تصمیم تولیدکننده در جشنواره شرکت نخواهد کرد.

گفته شده تاریخ اکران جدید فیلم چلنجرز اوایل تابستان 2024 خواهد بود تا هم فاصله زیادی از اعتصاب داشته باشد و هم بتواند مخاطبان خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب بازیگران گریبان ونیز را هم گرفت

اعتصاب بازیگران گریبان ونیز را هم گرفت