مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 17:202023-07-20فرهنگي

هوش مصنوعی


تام هنکس بازیگر معروف هالیوود در پادکست آدام باکستون اعلام کرد سال 2004 هنگام بازی در فیلم The Polar Express متوجه شد امکان جادوانگی در سینما وجود دارد.

این ستاره کهنه کار سینما اعلام کرده است AI و فناوری دیپ فیک امکان ساخت فیلم هایی را فراهم کرده است که او بتواند در نقش مرد 32 ساله بازی کند.

هنکس 66 ساله در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: امکان دارد فردا با اتوبوس تصادف کنم و بمیرم؛ اما AI این امکان را فراهم می کند تا حتی پس از مرگ در فیلم های جدیدی حضور پیدا کنم.

چند مدت پیش هم خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هریسون فورد 79 ساله در جدیدترین قسمت ایندیانا جونز در نقش مرد 35 ساله ظاهر خواهد شد که برای دستیابی به این هدف از هوش مصنوعی و دیپ فیک استفاده شده است.

انجمن نویسندگان آمریکا هم که نماینده فیلمنامه نویسان هالیوودی است بیش از دو ماه است که اعتصاب کرده و خواستار قراردادی است که صراحتاً مقررات هوش مصنوعی را برای محافظت از نویسندگان و آثاری که آنها خلق می کنند، وضع کند.

هشت هزار نفر از نویسندگان هم نامه ای سرگشاده امضا کرده اند که در آن خواسته شده است که در صورت استفاده از اثر یک نویسنده توسط هوش مصنوعی اجازه گرفته و غرامت داده شود.

این نامه سرگشاده که توسط انجمن نویسندگان، بزرگترین سازمان حرفه ای نویسندگان آمریکا ایجاد شده است، خطاب به مدیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی