مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:152023-06-26سياسي

تاکید رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر تعیین تکلیف اموال تملیکی


رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان عصر یکشنبه 4 تیردر بازدید از انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ خودروهای توقیفی گفت: کالاهای فاسد شدنی باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند تا خسارتی به دولت و اشخاص وارد نشود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان عصر یکشنبه 4 تیردر بازدید از انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ خودروهای توقیفی گفت: کالاهای فاسد شدنی باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند تا خسارتی به دولت و اشخاص وارد نشود.

حجت الاسلام مصطفوی نیا افزود: تمامی اموال این انبارها به صورت مزایده از طریق سامانه اموال تملیکی به فروش رسیده و تعیین تکلیف شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مزایده 115 خودروی مصادره ای در حال برگزاری است، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 576 خودروی توقیفی به مزایده گذاشته شده و 90 میلیارد تومان به خزانه بازگشت.

وی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان، استان برتر کشور در بحث تعین تکلیف خودروهای توقیفی است.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان همچنین گفت: در سال گذشته 4 هزارو 947 دادرسی تمام الکترونیک در سیستان و بلوچستان انجام گرفته است.

وی افزود: در سال گذشته 17 هزار و 565 پرونده تمام الکترونیک در شعب استان تشکیل شده است و بالای 90 درصد شعبات استان زیر 200 فقره پرونده موجودی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر تعیین تکلیف اموال تملیکی

تاکید رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بر تعیین تکلیف اموال تملیکی