مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-07سياسي

امام جمعه خرمشهر: عضویت ایران در سازمان شانگهای شکستی برای آمریکا است


عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای شکستی برای آمریکا است که تلاش می کند نیروهای اسلامی را منزوی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت الاسلام محمدجواد عادل پور ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با اشاره به عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری شانگهای اظهار کرد: این یک شکست سنگینی برای آمریکا است که تلاش می کند نیروهای اسلامی را منزوی کند.

وی افزود: با این کار کارآمدی سیاست خارجی متوازن کاملا روشن شده است که این سیاست با دولت سیزدهم به کار گرفته و ما شاهد سیاست کارآمدی هستیم دولت گذشته متاسفانه سیاست آن این نبود و منعطف به غربی ها و دشمنان جمهوری اسلامی است.

امام جمعه خرمشهر بیان کرد: این سیاست خارجی متوازن یک سیاست کارآمد است البته بعد از به رسمیت شمردن جمهوری اسلامی و عضویت رسمی ایران در این سازمان همه ما باید کار آماده شویم چرا ظرفیت بسیار بزرگی برای جمهوری اسلامی مهیا شده باید از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: جمعیت کثیر بیش از 2 میلیاردی و بازار عظیم جمهوری اسلامی الان باید آمادگی خود را کار به خصوص مسئولان در بخش تولید هنر خود را نشان دهند.

عادل پور به حوادث منطقه جنین اشاره کرد و گفت: جنین در کرانه غربی مسلح شده است مقام معظم رهبری  فرمودند کرانه غربی باید مسلح شود و این ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه خرمشهر: عضویت ایران در سازمان شانگهای شکستی برای آمریکا است

امام جمعه خرمشهر: عضویت ایران در سازمان شانگهای شکستی برای آمریکا است