مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:282023-07-15سياسي

آبرسانی به 502 روستای خراسان جنوبی با مشارکت سپاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد قناعت در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری خراسان جنوبی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) درخصوص محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای افزود: - استاندار خراسان جنوبی گفت: مقرر شد در قالب 2 قرارداد مختلف تا پایان سال 1403، آبرسانی به 502 روستای استان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، جواد قناعت در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری خراسان جنوبی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) درخصوص محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای افزود: طبق قرارداد اول آبرسانی به 145 روستای استان در حال انجام است که در حال حاضر حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: همچنین در قرارداد دوم، آبرسانی به 357 روستا با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام خواهد شد و با این اقدام آبرسانی به تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان خراسان جنوبی در افق 1403 به اتمام خواهد رسید.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی تصریح کرد: فلسفه وجودی این قرارگاه، محرومیت زدایی از استان های کم برخوردار کشور است و امروز جلسات و توافقات خوبی در راستای محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 502 روستای خراسان جنوبی با مشارکت سپاه

آبرسانی به 502 روستای خراسان جنوبی با مشارکت سپاه