مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 10:452023-06-30اجتماعي

سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: سرعت وزش بادهای شمالی بر روی دریا و در سطح استان از امروز تا اواخر هفته پیش رو افزایش می یابد.

- طلیعه محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا اواخر هفته پیش رو، در برخی از ساعات بخصوص از ظهر تا اوایل شب، سرعت وزش بادهای شمالی بر روی دریا و در سطح استان افزایش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: بنابراین در این مدت ضمن افزایش تلاطم دریا، احتمال خیزش گردوخاک محلی و نفوذ گردوغبار فرامنطقه ای به استان دور از انتظار نیست.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت های آینده غالباً صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

محمدی یادآور شد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 8 تا 28 گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و در نواحی جنوبی و فراساحل استان گاهی 16 تا 42 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی 120 سانتی متر و در سواحل جنوبی و فراساحل استان 60 تا 120 گاهی تا 150 سانتی متر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد

سرعت وزش باد در استان بوشهر افزایش می یابد