مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 11:352023-07-17سياسي

پیکر محمد رنگرز، مداح جوان تهرانی به سوی خانه ابدی بدرقه شد+عکس و فیلم


پیکر محمد رنگرز مداح جوان دهه شصتی که چند روز پیش بر اثر سکته قلبی در آستانه محرم درگذشت، امروز در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، پیکر محمد رنگرز مداح جوان دهه شصتی که چند روز پیش بر اثر سکته قلبی در آستانه محرم درگذشت، امروز در رواق دارالرحمه حرم عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

او فرزند مرحوم حسن رنگرز از ذاکران و هیأت داران قدیمی تهران بود.

این مداح جوان روز جمعه 23 تیرماه در هیأت حدیث کساء قرائت دعای ندبه داشت، اما بامداد شنبه 24 تیرماه به دلیل سکته قلبی از دنیا رفت و به دیدار اربابش شتافت.

پیکر او شامگاه یکشنبه 25 تیرماه در حسینیه مشایخی، آخرین محلی که در آن دعای ندبه خوانده بود و نام و یاد اهل بیت(ع) را برده بود، غسل داده و کفن شد.

مراسم تشییع پیکر او صبح امروز دوشنبه 26 تیرماه از حسینیه رضایی واقع در خیابان مصطفی خمینی، جنب تالار سیاره، کوچه قائن تشییع شد.

در این مراسم که پیرغلامان، ذاکران و منبری های بسیاری در این مراسم از جمله حجت الاسلام سیدمحمود مومنی، علی کرمی، علی رنگرز، حجت الاسلام سعید خوشنما حضور داشتند، پیکر این مداح جوان را که عمرش به محرم امسال نرسید، به سمت خانه ابدی اش تشییع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر محمد رنگرز، مداح جوان تهرانی به سوی خانه ابدی بدرقه شد+عکس و فیلم

پیکر محمد رنگرز، مداح جوان تهرانی به سوی خانه ابدی بدرقه شد+عکس و فیلم