مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:152023-06-27ورزشي

《هوادار متمول》راهکار دور زدن قانون


قوانینی مثل سقف بودجه به راحتی دور زده می شود، مثلا باشگاهی می گوید من پول ندادم و یک 《هوادار متمول》 کمک کرده است در حالی که اگر هوادار قرار است کمک کند آن پول باید وارد بودجه باشگاه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران در فصل جاری برای کنترل وضعیت بازار نقل و انتقالات دست به ابتکاری جدید زده و قانون سقف بودجه را در دستور کار قرار داده است؛ بر این اساس یک باشگاه لیگ برتری حداکثر می تواند سقف بودجه 325 میلیارد تومانی به خود اختصاص دهد که مجوز این رقم نیز با در نظر گرفتن آپشن های خاصی صادر می شود.

محمد یاوری پیشکسوت فوتبال اصفهان در رابطه با قانون سقف بودجه اظهار داشت: وقتی قوانین فوتبال حرفه ای رعایت نشود، قوانینی مثل سقف بودجه به راحتی دور زده می شود، مثلا باشگاهی می گوید من پول ندادم و یک 《هوادار متمول》 کمک کرده است در حالی که اگر هوادار قرار است کمک کند آن پول باید وارد بودجه باشگاه و صرف مسائل مهم تری مانند تجهیز آکادمی ها شود.

وی افزود: در گذشته شاهد این بودیم که بعضی از باشگاه ها حواله ماشین به جای پول می دادند، قوانینی مانند سقف بودجه قبلا به شکل های دیگر مانند سقف قرارداد امتحان شده و نه تنها نتیجه مثبتی نداشته بلکه باعث بالا رفتن مبلغ قرارداد بازیکنان شد، این قوانین اثر مسکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

《هوادار متمول》راهکار دور زدن قانون

《هوادار متمول》راهکار دور زدن قانون