مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 19:362023-06-22سياسي

بنیاد برکت یک میلیون ایرانی را صاحب شغل کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج محمد ترکمانه در مراسم افتتاح طرح های بنیاد برکت که بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همیشه به دنبال راه حلی برای حل مشکلات روستاییان بودند، به همین منظور بنیاد برکت 16 سال گذشته تشکیل و فعالیت های آن آغاز شد.

وی افزود: ماموریتی که به بنیاد برکت محول شد در راستای اشتغال زایی و محرومیت زدایی در کشور بر اساس پیشرو، نو آوری، جریان سازی و اعتمادآفرینی آن برای مردم کشور است.

ترکمانه با بیان اینکه بنیاد برکت تاکنون در طرح های اقتصادی مشارکت داشته است و در ایجاد بنگاه های کوچک و بزرگ و به عنوان یک شتاب دهنده در طرح های اقتصادی وارد شده، خاطرنشان کرد: هم چنین با تزریق مالی به پیشرفت شرکت ها کمک کرده و زمانی که این شرکت ها به بالندگی رسیده اند از آن خارج شده است.

وی گفت: تاکنون حدود 470 شرکت را حمایت کرده ایم و از 310 شرکت خارج شده ایم.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: در سال 97 تحول جدی بر اساس مطالعات در حوزه توانمندی محرومین سراسر کشور در بنیاد برکت صورت گرفت و طرح های اقصادی اشتغال محور و اشتغال های خرد و خانگی و کسب و کار های کوچک به فعالیت های بنیاد برکت اضافه شد و جریان گسترده ای را در بر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد برکت یک میلیون ایرانی را صاحب شغل کرده است

بنیاد برکت یک میلیون ایرانی را صاحب شغل کرده است