مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 23:352023-07-20سياسي

پناهیان: با تقویتِ انگیزه رهایی و آزادی، سوءاستفاده از آزادی کم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسینیه دانشجو، «آخرین گام رهایی»، موضوع اصلی سخنرانی محرم 1402 علیرضا پناهیان در داشگاه امام صادق(ع) است.

برنامه هیئت میثاق با شهدا سخنرانی بعد از نماز مغرب و سخنرانی حوالی ساعت 20: - علیرضا پناهیان شب های ماه محرم در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) درباره آخرین گام برای رسیدن به رهایی در تاریخ حیات بشر، به سخنرانی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازحسینیه دانشجو، آخرین گام رهایی ، موضوع اصلی سخنرانی محرم 1402 علیرضا پناهیان در داشگاه امام صادق(ع) است.

برنامه هیئت میثاق با شهدا سخنرانی بعد از نماز مغرب و سخنرانی حوالی ساعت 20:45 شروع می شود.

وی در این سخنرانی با بیان اینکه در زندگی روستایی، در زندگی محدود گذشته، در زندگی قبیلگی و در زندگی ای که تعداد اندکی از انسان ها می توانستند دست به دست هم بدهند و قدرت پیدا بکنند، گفت: طبیعی است که ذهنشان هم سراغ آزادی نمی رود، چون طعم آن را نچشیده بودند و آن را قابل تحقق نمی دانستند.

پناهیان ادامه داد:  الان انسان ها دور هم جمع شدند و حساس شدند و گیرنده های آنها فعال شده و گوش های شان تیز شده است لذا دارند شعار آزادی سر می دهند.

ولی باید توجه کنند که امروز صهیونیست ها دارند از این شعار سوءاستفاده می کنند؛ هم در بخش فرهنگ، هم در بخش زندگی اجتماعی و سیاسی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پناهیان: با تقویتِ انگیزه رهایی و آزادی، سوءاستفاده از آزادی کم می شود

پناهیان: با تقویتِ انگیزه رهایی و آزادی، سوءاستفاده از آزادی کم می شود