مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-03اقتصادي

فرمانداران در ایلام مشکلات حوزه آرد و نان را به استانداری ارجاع ندهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان که با محوریت طرح کالا برگ الکترونیکی و مدیریت هوشمند آرد و نان اظهار کرد: - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه طرح هوشمندسازی، توزیع عادلانه آرد بین نانوایی ها را در پی داشته است، گفت: مسائل و مشکلات این بخش در فرمانداری ها رصد و حل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان که با محوریت طرح کالا برگ الکترونیکی و مدیریت هوشمند آرد و نان اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم دولت سیزدهم طرح هوشمندسازی توزیع یارانه حوزه آرد و نان بود که در مراحل مختلف جهت جلوگیری از انحراف آرد و تمرکز بر عملکرد خبازان اجرایی و تاکنون نتایج مثبتی به همراه داشته است.

وی یکی از مزیت های طرح هوشمندسازی را توزیع عادلانه آرد بین نانوایی ها اعلام کرد و گفت: شهرستان های مختلف در سرانه شهری و روستایی دارای مشکلاتی بودند که این موضوع تا حدودی توزیع سرانه را عادلانه کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه طرح هوشمندسازی، توزیع عادلانه آرد بین نانوایی ها را در پی داشته است، گفت: مسائل و مشکلات ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران در ایلام مشکلات حوزه آرد و نان را به استانداری ارجاع ندهند

فرمانداران در ایلام مشکلات حوزه آرد و نان را به استانداری ارجاع ندهند