مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 20:452023-06-25حوادث

پایان 25 سال زندگی مخفیانه قاتل فراری


عامل دو فقره قتل در ایلام پس از 25 سال زندگی مخفیانه سرانجام در عملیات هوشمندانه کارآگاهان پلیس لرستان شناسایی و دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع دو فقره قتل در استان ایلام در 29 آذر ماه 1377 و فرار متهم و آغاز زندگی مخفیانه وی در استان های همجوار تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه داشت.

وی افزود: در ادامه با تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی قاتل شناسایی و طی هماهنگی و اخذ نیابت قضایی لازم عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی به مخفیگاه متهم در استان خوزستان اعزام و طی یک عملیات منسجم پلیسی متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی لرستان، ادامه داد: متهم که در برابر مدارک و مستندات مستدل و محکم پلیس چاره ای جز اعتراف نداشت، به بزه انتسابی مبنی بر تیراندازی در سطح استان لرستان و دو فقره قتل در استان ایلام با انگیزه اختلاف ملکی با اسلحه کلاش اعتراف کرد.

سرهنگ رخشان با بیان اینکه با هوشمندی و تیزهوشی بالای کارآگاهان پلیس آگاهی استان راز این پرونده قتل بالاخره بعد از سال ها پایان یافت اظهار داشت: پس از اینکه متهم صراحتاً به دو فقره قتل در سال 1377 اعتراف کرد بازسازی صحنه جرم قتل انجام و متهم پس از تشکیل پرونده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 25 سال زندگی مخفیانه قاتل فراری

پایان 25 سال زندگی مخفیانه قاتل فراری