مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 15:002023-06-30سياسي

عید غدیر خم روز اکمال دین و اتمام نعمت هاست


عید سعید غدیر بزرگترین روز ما بوده چرا که عید امامت و روز اکمال دین است و این ایام فضلیت زیادی دارد که همه ما باید آن را بزرگ و گرامی بداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوروبیابانک، حجت الاسلام محمدرضا عزیز امام جمعه موقت شهرستان خوروبیابانک در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: یکی از ثمرات تقوا این است که صفت حیا را در انسان تقویت می کند که انسان باید در خلوت با خودش، در خلوت با خدا، در نگاه و رفتار با دیگران و در پوشش، حیا داشته باشد و باید مراقب باشیم که دشمن می خواهد حیا را از زنان و غیرت را از مردان ما بگیرد.

وی افزود: عید سعید غدیر بزرگترین روز ما بوده چرا که عید امامت و روز اکمال دین است و این ایام فضلیت زیادی دارد که همه ما باید آن را بزرگ و گرامی بداریم.

عزیز تصریح کرد: با انتخاب امیرالمومنین(ع) در روز عید غدیر کفار از دین اسلام مأیوس شدند و امر امامت و ولایت هم ردیف با توحید و نبوت و از اصول دین ما و شرط قبولی همه عبادات است.

امام جمعه موقت خوروبیابانک با اشاره به فرموده امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه، گفت: اولیای الهی کسانی هستند که آن زمانی که مردم نگاه شان به ظاهر دنیا بوده و سرگرم امور زودگذر دنیا هستند، به باطن و حقیقت دنیا توجه کرده و به امور ماندگار مشغول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید غدیر خم روز اکمال دین و اتمام نعمت هاست

عید غدیر خم روز اکمال دین و اتمام نعمت هاست