مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-28اقتصادي

قطع آب در شهر اصفهان گزارش نشد/ کسری 2.5 مترمکعبی در ساعات پیک


سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: امسال با شروع فصل گرما قطعی آب در هیچ نقطه ای از شهر اصفهان گزارش نشد اما افت فشار آب وجود دارد.

- مجید مختاری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از نیمه خردادماه و با شروع فصل گرم تاکنون بجز یک مورد در شهر اصفهان آبرسانی سیار نداشتیم اظهار داشت: ممکن است در طبقات بالای همکف افت فشار آب داشته باشیم اما قطعی آب در هیچ نقطه ای از شهر نداریم.

وی با اشاره به هشدار هواشناسی درخصوص ورود توده هوای گرم به استان و ماندگاری گرما طی دو روز پیش رو، افزود: باید توجه داشت که هر یک درجه افزایش دما مصارف آب را چندین برابر می کند و این در حالی است که وقتی دمای هوا به 37 درجه می رسد همه کولرها را روشن می کنند.

شهروندان مصارف غیرضرور آب را به ساعات شب موکول کنند مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بر لزوم صرفه جویی شهروندان و هم استانی ها در مصرف آب تاکید کرد و گفت: مدیریت و مصرف بهینه آب بویژه در این روزهای گرم ضروری است؛ برای مثال می توان در پیک مصرف بین ساعات 11 پیش از ظهر تا 17 عصر مصارف غیر ضرور مثل شستن لباس و ظروف را کاهش داد و یا به ساعات غیر پیک موکول کرد.

2.

5 مترمکعب کمبود آب در ساعات پیک مصرف مختاری با بیان اینکه آمار وضعیت مصارف آب اصفهان در ساعات ظهر و شب متفاوت است، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع آب در شهر اصفهان گزارش نشد/ کسری 2.5 مترمکعبی در ساعات پیک

قطع آب در شهر اصفهان گزارش نشد/ کسری 2.5 مترمکعبی در ساعات پیک