مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-28سياسي

اجرای 18 برنامه شاخص در دهه ولایت در فارس


دبیر بنیاد بین المللی غدیر فارس گفت: در راستای گرامیداشت دهه ولایت و امامت، 18 عنوان برنامه شاخص، در این استان برگزار خواهد شد.

- حجت الاسلام وحید احمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانش افزایی و تبیین ولایت محور اصلی برنامه های دهه امامت و ولایت است، افزود: با تلاش استاندار فارس، شورای اداری استان با موضوع این دهه مبارک برگزار و برنامه های محتوایی و رویدادهای میدانی نظیر جشن و فضا سازی و… تبیین شد.

او ادامه داد: دوره های عمومی 8 ساعته و تخصصی سه سطحی 120 ساعتی در مباحث غدیر شناسی قبل از شروع دهه امامت با تدریس آیت الله محمدپور از مشهد مقدس، آیت الله حسینی قزوینی و آیت الله ملک حسینی از علمای بنام و اساتید خبره ولایت و امامت برگزار می شود.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر فارس؛ فضاسازی، آذین بندی و نصب پرچم در میادین اصلی و خیابان های شهرهای استان را مورد توجه قرار داد و گفت: تبلیغات شهری در اولویت قرار دارد و از شب عید قربان تا عید غدیر هر شهرستان در 10 محله ویژه برنامه اجرا می شود.

در کلانشهر شیراز نیز در کنار برپایی جشن در محل بنیاد غدیر استان، در گوشه گوشه شهر مواکب و ایستگاه های صلواتی مردمی توسط هیئات و سازمان های مردم نهاد برپا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 18 برنامه شاخص در دهه ولایت در فارس

اجرای 18 برنامه شاخص در دهه ولایت در فارس