مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 11:152023-07-19اقتصادي

ضرغامی: رکورد مصرف روزانه بنزین به دلیل رونق سفرهای زمینی شکسته شد


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: به علت افزایش سفرها و رونق گردشگری، مصرف بنزین خیلی بالا رفته است و میانگین مصرف بنزین در طول روزهای اخیر به 127 میلیون لیتر در روز رسیده است.

- وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: به علت افزایش سفرها و رونق گردشگری، مصرف بنزین خیلی بالا رفته است و میانگین مصرف بنزین در طول روزهای اخیر به 127 میلیون لیتر در روز رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حاشیه جلسه هیئت و دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره گلایه رییس فراکسیون گردشگری مجلس نسبت به گرانی هزینه سفر اظهار کرد: در جلسه هیئت دولت وزیر نفت گزارشی را ارائه کرد که به علت افزایش سفرها و رونق گردشگری، مصرف بنزین خیلی بالا رفته است و میانگین مصرف بنزین در طول روزهای اخیر به 127 میلیون لیتر در روز رسیده است که رکوردی استثنایی است در حالی که ظرفیت و توان تولید بنزین در کشور روزانه 110 میلیون لیتر است.

وی گران بودن بلیط هواپیما و محدودیت های ریلی و شرکت های هواپیمایی را از دلایل استفاده مردم از خوردوی شخصی در سفرها اعلام کرد و گفت: درباره ضعف دو حوزه شرکت های هواپیمایی و خطوط ریلی بارها صحبت کردم و وزیر مربوطه نیز در این زمینه همراهی دارد و باید در این حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: رکورد مصرف روزانه بنزین به دلیل رونق سفرهای زمینی شکسته شد

ضرغامی: رکورد مصرف روزانه بنزین به دلیل رونق سفرهای زمینی شکسته شد