مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-02اجتماعي

برآورد ثبت نام 60 هزار نفر در برنامه های اوقات فراغتی بسیج در کرمانشاه


معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: برآورد می شود تابستان امسال شاهد ثبت نام 60 هزار نفر در برنامه های اوقات فراغتی پایگاه های مقاومت در استان باشیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: برآورد می شود تابستان امسال شاهد ثبت نام 60 هزار نفر در برنامه های اوقات فراغتی پایگاه های مقاومت در استان باشیم.

سرهنگ سعید بهشتی راد، امروز(یازدهم تیر) در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی 60 پایگاه اوقات فراغتی در پایگاه های مقاومت بسیج برای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، گفت: در این پایگاه ها که نیمی برای خواهران و نیم دیگر آنها برای برادران فعال شده، برنامه های ورزشی، تربیتی، فرهنگی، اردویی و .

در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این پایگاه ها پذیرای حضور تمامی نوجوانان و جوانان چه بسیجی و چه غیربسیجی در سراسر استان هستند، گفت: این پایگاه ها از اول تیر فعالیت های اوقات فراغتی خود را آغاز کرده و کماکان پذیرش دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت در کلاس های تابستانی پایگاه های مقاومت رایگان است، عنوان کرد: اگرچه برای ثبت نام هر تعداد متقاضی که داشته باشیم، آمادگی داریم، اما پیش بینی می شود حداقل 60 هزار نفر در ویژه برنامه های اوقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد ثبت نام 60 هزار نفر در برنامه های اوقات فراغتی بسیج در کرمانشاه

برآورد ثبت نام 60 هزار نفر در برنامه های اوقات فراغتی بسیج در کرمانشاه