مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-04پزشكي

پایگاه های سلامت در زندان های هرمزگان راه اندازی شود


مدیرکل زندان های هرمزگان، باتوجه به اینکه سلامت مددجویان در اولویت این اداره کل است، خواستار ایجاد و راه اندازی پایگاه های سلامت در زندان های هرمزگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مصطفی کیشانی در نشست شورای اداری زندان های استان در بندرعباس افزود: هم اکنون همه خدمات بهداشتی و درمانی به صورت تخصصی با بالاترین کیفیت در زندان ها ارائه می شود اما می طلبد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پایگاه های سلامت همانند شهرها در زندان ها نیز راه اندازی کرد.

وی بر انتقال زندانیان غیربومی، بهره گیری بیشتر از پابند الکترونیکی، ثبت خدمات بهداشتی و درمانی در سامانه های سازمانی، راه اندازی قرارگاه اجتماعی، نظارت اصولی بر پخت غذا، فروش محصولات و تولیدات مددجویان و جلوگیری از ورود اقلام ممنوعه به زندان ها تاکید کرد.

مدیرکل زندان های هرمزگان، برتوجه ویژه به برنامه های فرهنگی در زندان های هرمزگان تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب فعالیت های متنوع و متعدد فرهنگی و آموزشی در زندان ها اجرا شود که این مهم تاثیر بسیار زیادی در کاهش فشارها و آسیب های ناشی از حبس در مددجویان خواهدداشت.

وی خواستار صرفه جویی و مصرف بهینه در زندان ها شد و افزود: به زودی با بروزرسانی سامانه های سازمانی، شاهد حذف کاغذ از مکاتبات اداری خواهیم بود و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های سلامت در زندان های هرمزگان راه اندازی شود

پایگاه های سلامت در زندان های هرمزگان راه اندازی شود