مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 15:502023-07-10سياسي

برخی آثار نمایش خانگی زوال خانواده را هدف گرفته اند


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در سال های اخیر در عرصه نمایش خانگی شاهد تولید سریال هایی بودیم که زوال خانواده، ترویج مشروبات الکلی و مواد مخدر و مسائل نامتعارف را دنبال می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه ظهر دوشنبه در همایش راویان حماسه حسینی در قم اظهار داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران شکل نگرفته و ارتش نیز در حال پایش و بازسازی بود و به همین دلیل دشمن تلاش کرد تا با حمله نظامی انقلاب اسلامی را زمین گیر کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس امکانات نظامی ما بسیار اندک بود و حتی لباس کامل برای رزمندگان وجود نداشت و به سیم خاردار و حتی پلاک برای شناسایی رزمندگان دسترسی نداشتیم.

حجت الاسلام خسرو پناه گفت: در دوران دفاع مقدس که همه دنیا علیه کشور بسیج شده بودند، جهاد و مقاومت موجب پیروزی شد و این در حالی بود که در همه چیز تحریم بودیم.

خسروپناه افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برای حفظ و حراست از کشور جان خود را اهدا کردند و حق بزرگی به گردن ما دارند و این جهاد است که امید در جامعه ایجاد می کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جنگ فرهنگی و شناختی بسیار پیچیده و ظریف است، افزود: در سال های اخیر در عرصه نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی آثار نمایش خانگی زوال خانواده را هدف گرفته اند

برخی آثار نمایش خانگی زوال خانواده را هدف گرفته اند