مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 12:452023-07-17اقتصادي

تکلیف 280 میلیارد ریال اموال تملیکی سمنان مشخص شد


رییس کل دادگستری استان سمنان، گفت: 277 میلیارد ریال از اموال مصادره شده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان با ورود دستگاه قضایی تعیین تکلیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جعفر عبدالهی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی انبار تملیکی سمنان با بیان اینکه تکلیف 277 میلیارد ریال از اموال مصادره شده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با ورود دستگاه قضایی روشن شد، تاکید کرد: نظارت مستمر و ساماندهی نحوه نگهداری و تعیین تکلیف قانونی انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از انبارها در دستور کار دستگاه قضایی است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی به صورت رسمی و غیر رسمی بازدیدهای متعددی را از انبارهای تملیکی انجام و روند رفع نواقص و مشکلات را به صورت جدی پیگیری می کند، تاکید کرد: ساماندهی و بهبود وضعیت انبارها در زمره رسالت های دستگاه قضایی است.

رییس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه در سال قبل 362 فقره پرونده در زمینه اموال مصادره ای در استان تشکیل شد، گفت: شاهد برگزاری 11 مورد مزایده برای تعیین تکلیف اموال مصادره شده به ارزش قریب به 277 میلیارد ریال بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف 280 میلیارد ریال اموال تملیکی سمنان مشخص شد

تکلیف 280 میلیارد ریال اموال تملیکی سمنان مشخص شد