مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:302023-07-03سياسي

سند راهبردی فناوری اطلاعات استان با مشارکت همه فعالان این عرصه تدوین شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: نسخه جدید سند راهبردی فناوری اطلاعات استان با توجه به اقتضائات استان تدوین و تهیه شود.

- ایسنا/قم معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: نسخه جدید سند راهبردی فناوری اطلاعات استان با توجه به اقتضائات استان تدوین و تهیه شود.

سیدمهدی قریشی در جلسه شورای راهبری توسعه فناوری اطلاعات استان، با اشاره به موضوع و ضرورت سند راهبردی فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: سند پیشین برای 10 سال قبل تدوین شده بود که قطعا با توجه به سرعت توسعه فناوری اطلاعات نیازمند طراحی و بازنویسی بر اساس نیازهای امروزه جامعه است.

وی ادامه داد: ضروری است سند پیشین بررسی شود تا مشخص شود چه میزان بر اساس آن سند عمل شده یا نشده، چه پیشرفت هایی در این خصوص داشته ایم، همچنین ایراداتش بازبینی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: سند جدید بر اساس اقتضائات استان خواهد بود و باید مورد وثوق و میثاق همه بازیگران عرصه فناوری اطلاعات در استان باشد و بخش های دولتی، شبه دولتی و غیردولتی در این موضوع مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به حساسیت سند راهبردی فناوری اطلاعات استان عنوان کرد: این سند باید جامعیتی قابل شمول داشته باشد که کارها بر آن اساس پیش رود و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی فناوری اطلاعات استان با مشارکت همه فعالان این عرصه تدوین شود

سند راهبردی فناوری اطلاعات استان با مشارکت همه فعالان این عرصه تدوین شود