مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-19دانش

رویکردهای مشترک وزارت علوم و معاونت علمی برای توسعه زیست بوم فناوری کشور


سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: در همه اقدامات معاونت علمی و وزارت علوم تطابق رویکرد در زمینه های برنامه محور بودن و هدایت ظرفیت ها وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر امید رضایی فر در نشست رؤسای پارک های علم و فناوری که امروز در محل ساختمان معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به اقدامات معاونت علمی در زمینه حمایت از اندیشکده ها، گفت: ما در وزارت علوم به طور موازی تاسیس اندیشکده ها و مراکز اندیشه فناوری در پارک های علم و فناوری را تدوین کرده ایم.

وی ادامه داد: در همه اقدامات معاونت علمی و وزارت علوم تطابق رویکرد در زمینه های برنامه محور بودن و هدایت ظرفیت ها وجود دارد.

رضایی فر خاطر نشان کرد: ما برنامه ایجاد پردیس های فناوری را با مشارکت بخش خصوصی و با هدف استفاده از همه ظرفیت ها در دستور کار داریم.

سرپرست معاونت نوآوری و فناوری وزارت علوم ادامه داد: ما در سفرهایی که به استان های مختلف داشتیم، مشاهده کردیم که اکوسیستم فناوری آنها فاصله زیادی با ادبیات زیست بوم فناوری دارند.

رضایی فر خاطر نشان کرد: برنامه های در دستور کار برای تحرک بخشی این اکوسیستم مناسب است.

وی با اشاره به ایجاد ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان ها، گفت: این ستادها با هدف توسعه استانی ذیل استانداری ها تشکیل شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکردهای مشترک وزارت علوم و معاونت علمی برای توسعه زیست بوم فناوری کشور

رویکردهای مشترک وزارت علوم و معاونت علمی برای توسعه زیست بوم فناوری کشور