مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-17پزشكي

بیماری لثه را جدی بگیرید


اگر بعد از مسواک زدن یا استفاده از نخ دندان، دستکم چندبار در هفته آب دهانتان صورتی شود، ممکن است در مراحل نخست ابتلا به بیماری لثه باشید.

- اگر بعد از مسواک زدن یا استفاده از نخ دندان، دستکم چندبار در هفته آب دهانتان صورتی شود، ممکن است در مراحل نخست ابتلا به بیماری لثه باشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندیپندنت، یک تجربه تلخ از مطب دندان پزشکی کافی است تا باقی عمر از مراجعه به دندان پزشک وحشت کنیم.

غیر از تصورات ناخوشایندی مانند ترس از تزریق ماده بی حس کننده یا صدای مته دندان پزشکی، عامل دیگری که مانع حضور ما در مطب دندان پزشک می شود، اهمیت ندادن به وضعیت دندان و لثه است؛ اما هرقدر مراجعه به دندانپزشک را به تأخیر بیندازیم، وضعیت بدتر می شود و ممکن است یک پوسیدگی ساده کار را به درمان ریشه بکشاند.

اگر بعد از مسواک زدن یا استفاده از نخ دندان، دستکم چندبار در هفته آب دهانتان صورتی شود، ممکن است در مراحل نخست ابتلا به بیماری لثه باشید.

این بیماری هم نشانه های عجیبی دارد و هم می تواند بدون نشانه باشد.

نیویورک تایمز به نقل از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا گزارش می دهد که تقریبا نیمی از بزرگسالان آمریکایی بالای سن قانونی نشانه های بیماری لثه دارند و 9 درصد آنان به عفونت لثه یا عفونت پریودنتال مبتلا هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری لثه را جدی بگیرید

بیماری لثه را جدی بگیرید