مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-10اقتصادي

افزایش 50 تا 250 میلیونی قیمت خودروهای مونتاژی با مصوبه جدید شورای رقابت


پس از گذشت دو ماه از نهایی شدن اولین مصوبه شورای رقابت در مورد قیمت گذاری خودروهای مونتاژی و حاشیه های پیرامون آن، در نهایت روز 17 تیرماه در جلسه شورای رقابت، - پس از گذشت دو ماه از نهایی شدن اولین مصوبه شورای رقابت در مورد قیمت گذاری خودروهای مونتاژی و حاشیه های پیرامون آن، در نهایت روز 17 تیرماه در جلسه شورای رقابت، قیمت های پایه جدید به صورت مصوب اعلام شد که در این گزارش تغییرات قیمت های مصوب اول و قیمت های جدید مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تصویب و افزایش قیمت خودروهای داخلی، در نخستین روزهای نیمه دوم فروردین ماه امسال، شورای رقابت تصمیم گرفت که برای اولین بار بر روی قیمت خودروهای مونتاژی هم دست بگذارد و تعیین کننده قیمت محصولات شرکت های خودروسازی باشد.

این تصمیم در جلسه روز 16 فروردین ماه 1402 شورای رقابت اتخاذ شد اما پروسه تصویب، یک ماهی به طول انجامید و پس از امروز و فرداهای بسیار شورای رقابت برای تعیین تکلیف این موضوع، در نهایت، قیمت خودروهای مونتاژی 16 اردیبهشت ماه تصویب و یک روز بعد (17 اردیبهشت ماه) اعلام شد.

موضوع اما به همین سادگی ها نبود، خودروسازان که قیمت های مصوب شورای رقابت را متناسب با هزینه های تولید نمی دانستند تا همین هفته گذشته هم از اجرای مصوبه شورای رقابت سرباز می زدند و قیمت های مصوب شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 تا 250 میلیونی قیمت خودروهای مونتاژی با مصوبه جدید شورای رقابت

افزایش 50 تا 250 میلیونی قیمت خودروهای مونتاژی با مصوبه جدید شورای رقابت