مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 11:352023-06-24سياسي

جشنواره موسیقی نواحی چگونه برگزار می شود/ چند تغییر خیلی اساسی


دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، درباره جزییات این رویداد موسیقایی که برای نخستین بار در پنج منطقه و 2 بخش برگزار می شود، توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، محمدعلی مراتی دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، درباره جزییات این رویداد موسیقایی که برای نخستین بار در پنج منطقه و 2 بخش برگزار می شود، توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: امسال مقرر شد که جشنواره شانزدهم موسیقی نواحی با هدف تعالی و بهینه تر شدن و همچنین استفاده از ظرفیت سایر استان ها و فراگیری آن در پنج منطقه برگزار شود.

این در حالی است که روند انتخاب استان ها برای برگزاری جشنواره موسیقی نواحی تقریبا یک سال به طول انجامیده است.

برهمین اساس ماسعی کرده ایم که انتخاب محل برگزاری جشنواره با طرح ساتراپی وزارت کشور که ایران را به پنج منطقه اجتماعی تقسیم کرده است، هماهنگ باشیم.

مرآتی بیان کرد: جزییات این پنج منطقه فرهنگی در رسانه ها اعلام شده اما اگر بخواهم بیشتر توضیح دهم، اینکه جشنواره با حضور استان های تهران، قزوین، مازندران، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، البرز، و قم با برگزاری در استان گلستان به عنوان منطقه اول، استان های اصفهان، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره موسیقی نواحی چگونه برگزار می شود/ چند تغییر خیلی اساسی

جشنواره موسیقی نواحی چگونه برگزار می شود/ چند تغییر خیلی اساسی