مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-13ورزشي

استفاده بانوان محله های محروم از مدارس البرز برای ورزش


بهره برداری بانوان محله های محروم از مدارس استان برای ورزش و برگزاری اجتماعات و مسابقات محلی از جمله اقداماتی است که مصر به اجرای آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی ظهر پنجشنبه در قرارگاه اجتماعی استان که در سالن جلسات شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه باید فرمانداران و شهرداران به پرونده های کمیسیون ماده 100 حوزه خود مسلط باشند، افزود: تعیین تکلیف خانه های قولنامه ای مصوب شده و مالکان می توانند نسبت به پیگیری و پرداخت جرایم و اخذ پایان کار و سند در صورت ایمن بودن سازه، اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر این اساس علاوه بر کسب رضایتمندی مردم در تعاقب تعیین تکلیف ملک، درآمد حاصله باید در جهت توانمندسازی و ارتقا زیرساخت های محله های محروم مورد بهره برداری قرار گیرد.

عبداللهی گفت: آموزش و پرورش استان باید گزارش کاملی از روند بازسازی و زیباسازی 200 مدرسه مصوب در قرارگاه اجتماعی، ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ظرف یک سال اخیر برای 49 مدرسه چمن مصنوعی احداث شده، افزود: ایجاد چمن مصنوعی در 50 مدرسه دیگر استان نیز باید قبل از بازگشایی مدارس اجرایی شود.

استاندار البرز گفت: بهره برداری بانوان محله های محروم از مدارس استان برای ورزش و برگزاری اجتماعات و مسابقات محلی از جمله اقداماتی است که مصر به اجرای آن هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده بانوان محله های محروم از مدارس البرز برای ورزش

استفاده بانوان محله های محروم از مدارس البرز برای ورزش