مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-18سياسي

دیپلماسی علمی، نقش کلیدی در تقویت همکاری های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین هرسیج، رییس دانشگاه اصفهان در دیدار با سفیر دانمارک اظهار کرد: ممکن است در خصوص بسیاری از موارد سیاسی و فرهنگی اختلافاتی وجود داشته باشد، - رییس دانشگاه اصفهان در دیدار با سفیر کشور دانمارک در دانشگاه اصفهان بر نقش کلیدی دیپلماسی علمی در تقویت همکاری های اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسین هرسیج، رییس دانشگاه اصفهان در دیدار با سفیر دانمارک اظهار کرد: ممکن است در خصوص بسیاری از موارد سیاسی و فرهنگی اختلافاتی وجود داشته باشد، اما گفته می شود در دنیای سیاست، اگر می خواهید اختلافات را حل کنید باید به نقاط مشترک برگردید.

هرسیج ضمن اشاره به طبیعت فرازمانی و فرامکانی علم و دانش تصریح کرد: همکاری های علمی و بین المللی بین دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه های دانمارک می تواند مقدمه ای بر شناسایی و تقویت نقاط مشترک دو کشور باشد.

رییس دانشگاه اصفهان در ادامه افزود: برای تداوم همکاری های علمی و بین المللی، باید مسائل مشترک شناسایی شود، مسائلی مانند بحران های محیط زیست و بحران های امنیتی مثل تروریسم داعش که منجر به بدبینی ها و ذهنیت های منفی شده است و تبعات آن، همه کشور ها را در برگرفته است و بحث های امنیتی برای کشور های منطقه و همچنین کشور ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی علمی، نقش کلیدی در تقویت همکاری های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارد

دیپلماسی علمی، نقش کلیدی در تقویت همکاری های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارد