مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:452023-07-22اجتماعي

شرجی در استان بوشهر افزایش می یابد


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می شود که در هفته پیش رو رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش یابد.

- طلیعه محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که در برخی از ساعات امروز، فراساحل شمالی و مرکزی استان به دلیل وزش بادهای شمالی تا حدودی مواج خواهند بود.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود که در هفته پیش رو با تغییر جهت وزش باد به سمت جنوب، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان افزایش یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی افزود: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی، با سرعت هشت تا 28 گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و امشب در برخی از ساعات در فراساحل شمالی و مرکزی استان، غالباً شمال غربی با سرعت 16 تا 44 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

محمدی بیان کرد: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 گاهی تا 120 سانتی متر و امشب در برخی از ساعات در فراساحل شمالی و مرکزی استان، 60 تا 120 گاهی تا 150 سانتی متر پیش بینی می شود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 20 دقیقه، جزر اول ساعت چهار و 44 دقیقه، مد دوم ساعت 11 و 14 دقیقه و جزر دوم ساعت 18 و 32 دقیقه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرجی در استان بوشهر افزایش می یابد

شرجی در استان بوشهر افزایش می یابد