مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 07:052023-07-03اقتصادي

حفاری مترو علت خشک شدن چشمه علی نیست/ TBM دوسال پیش از محدوده چشمه عبور کرده


مدیر روابط عمومی شرکت متروی تهران، حفاری توسعه جنوبی خط 6 مترو را در خشک شدن چشمه علی بی ارتباط دانست و گفت: ماشین حفار تونل (TBM) در پروژه توسعه جنوبی خط 6 بیش از 2 سال قبل از محدوده چشمه علی عبور کرده است.

- مدیر روابط عمومی شرکت متروی تهران، حفاری توسعه جنوبی خط 6 مترو را در خشک شدن چشمه علی بی ارتباط دانست و گفت: ماشین حفار تونل (TBM) در پروژه توسعه جنوبی خط 6 بیش از 2 سال قبل از محدوده چشمه علی عبور کرده است.

حمید هیدارن در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت کاهش تراز آب چشمه علی شهرری و نقش حفاری های مترو در این اتفاق گفت: چشمه علی میراث گران بهای محدوده شهر ری است که تلاش همه جانبه ای بر حفظ و حراست از آن می شود؛ اما متاسفانه طی سال های اخیر با کاهش بارندگی ها و همچنین مدیریت نامناسب منابع آبی، دِبی آب این چشمه گرانبها کاهش یافته و در مقاطعی نیز خشک شده است.

وی با بیان اینکه در رابطه با وضعیت نامطلوب اخیر جریان آب چشمه علی، برخی ها به اشتباه احداث خط 6 مترو را عامل این موضوع دانسته اند، افزود: در این خصوص باید بگویم که ماشین حفار تونل (TBM) در پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو بیش از 2 سال قبل از محدوده چشمه علی عبور کرده و بنابراین تونل اصلی مترو مدت ها پیش به طور کامل ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفاری مترو علت خشک شدن چشمه علی نیست/ TBM دوسال پیش از محدوده چشمه عبور کرده

حفاری مترو علت خشک شدن چشمه علی نیست/ TBM دوسال پیش از محدوده چشمه عبور کرده