مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-22اقتصادي

نقش اصناف در تولید ناخالص ملی بیش از 20 درصد است


رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت گیلان با اشاره به فعالیت بیش از 300 هزار نفر در اصناف استان گفت: نقش اصناف در تولید ناخالص ملی بیش از 20 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیمور پورحیدری ظهر پنجشنبه در همایش گرامیداشت روز اصناف در شهر شفت اظهار کرد: امروزه به طور کلی، اصناف در تولید ناخالص ملی بیش از 20 درصد سهم داشته و با 300 هزار نفر اشتغالزایی در گیلان وفاداری و همگامی خود را به انقلاب اسلامی نشان داده اند.

وی با بیان اینکه پایمردی و مجاهدت بازاریان و کسبه همواره ثابت شده است، افزود: اصناف و بازاریان همواره در همه بخش های مختلف جامعه حضور پررنگ داشته و و پا به پا کنار مردم و نظام هستند.

پورحیدری جایگاه اصناف در معیشت مردم و اقتصاد پایدار را بالا عنوان کرد و گفت: حرمت اصناف باید در استان همواره حفظ شود و باید تلاش کرد تا امنیت روانی جامعه اصناف به هم ریخته نشود.

وی روز ملی اصناف را بهانه ای برای تقدیر و تجلیل از این قشر زحمتکش دانست و افزود: اصناف بازوان توانمند و تسهیل کننده فضای بازار بوده و خادم به ملت و دولت هستند و این امر را از ابتدای انقلاب اسلامی نیز کسبه و اصناف و بازاریان شریف گیلان در میدان های انقلاب، راهپیمایی ها و 8 سال دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل و در بحران ها و بلایای غیرمترقبه، ثابت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اصناف در تولید ناخالص ملی بیش از 20 درصد است

نقش اصناف در تولید ناخالص ملی بیش از 20 درصد است