مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-13اقتصادي

تسهیل جریان پرداخت وام های خرد با تمهیدات بانک مرکزی برای اصلاح ناترازی بانک ها


شدت فزاینده تقاضا برای استفاده از وام های قرض الحسنه و حمایتی و کاهش حجم سپرده های قرض الحسنه، تراز برخی بانک ها را تحت تأثیر قرار می دهد که با تمهیدات دولت و بانک مرکزی برای اصلاح ناترازی بانک ها، - نگاه به مسئولیت اجتماعی در کشور عزیز ما ایران برگرفته از معارف گران سنگ عقیدتی و فرهنگ غنی اسلامی ایرانی در پاسداشت جایگاه و مقام ارزشمند آحاد جامعه، دنبال کننده سیاست ها و آرمان های متعالی در تحکیم بنیان خانواده، تعالی روحی و معنوی مردم و بهره مندی همگانی از ثروت خدادادی کشور است.

دست یافتن به این آرمان ها فراتر از نگاه های طبقه بندی شده جهانی، عمدتاً با همدلی و هم افزایی در حوزه روابط اجتماعی حاصل می شود و بیش از آنکه محتاج تسهیلات و وام قرض الحسنه، باشد، نیازمند فرهنگ سازی، درک و شناخت کافی از شرایط عمومی و تنگناهای معیشیتی، اشتغال و دغدغه های فعالیت های تولیدی و اقتصادی است.

نظام بانکی همچنان مهمترین رکن تأمین مالی اقتصاد کشور است و سهم بازار سرمایه از این میزان همچنان زیر 20 درصد باقی مانده است.

از این رو تلفیق شناخت از شرایط عمومی و اقتصادی جامعه و تدبیر صحیح مالی برای رفع نیازمندی ها در حوزه مسئولیت اجتماعی، عاملی مهم برای ایفای نقش مؤثر بانک ها در این مأموریت خطیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل جریان پرداخت وام های خرد با تمهیدات بانک مرکزی برای اصلاح ناترازی بانک ها

تسهیل جریان پرداخت وام های خرد با تمهیدات بانک مرکزی برای اصلاح ناترازی بانک ها