مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:002023-06-24اقتصادي

آبفا گیلان هزینه کرد تبصره 3 را گزارش دهد


رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه آلودگی رودخانه های رشت زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: آب و فاضلاب گیلان از نحوه هزینه کرد از محل تبصره سه هر 6 ماه یک بار به شورا گزارش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر امروز در هشتاد و نهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر ایران اسلامی اظهار کرد: از زحمات رحیم شوقی شهردار رشت طی مدت زمان حضور در جایگاه شهردار رشت و همچنین اقدامات خوبی که طی چند روز اخیر انجام دادند تشکر می کنیم.

  نقش اصناف در کنترل بازار وی به یکم تیرماه مصادف با روز اصناف اشاره کرد و گفت: وجود اصناف در بازار و کنترل قیمت بسیار تعیین کننده است و از تلاش صنف هایی که در سطح شهر فعالیت می کنند تا مردم بتوانند با تمامی تحریم هایی که به کشور تحمیل شده با مشکلات کمتری مواجه باشند تقدیر و تشکر می کنم و روز اصناف را خدمت تمامی فعالین این حوزه بالاخص محسن سماکچی همکار شورایی که در حوزه بازار و اصناف نیز فعالیت دارند تبریک عرض می نمایم.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) بیان کرد: امیدوارم که همواره عنایات خاصه این امام معصوم (ع) شامل حال همه ما شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا گیلان هزینه کرد تبصره 3 را گزارش دهد

آبفا گیلان هزینه کرد تبصره 3 را گزارش دهد