مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-14اقتصادي

بررسی چالش های صنعت لبنیات


چند نرخی بودن ارز، تصمیمات خلق الساعه به خصوص در صادرات و قیمت گذاری دستوری بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی برخی از فعالان صنعت لبنیات و دامپروری است.

- چند نرخی بودن ارز، تصمیمات خلق الساعه به خصوص در صادرات و قیمت گذاری دستوری بخشی از مشکلات مطرح شده از سوی برخی از فعالان صنعت لبنیات و دامپروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آبنار - مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی - در پنل تخصصی دومین همایش صنعت لبنیات گفت: با توجه به تنش آبی انتظار برآن است که با همراهی الگوها و فناوری های نوین بهره وری افزایش یابد تا بتوانیم حمایت بخش تولید را داشته باشیم و همواره در راستای کاهش قیمت تمام شده گام برداریم تا تمامی دهک های درآمدی بتوانند از این مزیت استفاده کنند.

وی افزود: در حوزه تخصصی بخش بازرگانی هیچ محدودیتی برای تجار در خصوص واردات گوشت قرمز وجود ندارد.

آبنار با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیتی برای واردات وجود ندارد، بیان کرد: تمامی ثبت سفاش ها سیستمی انجام می شود و دستی و مداخله ای نیست.

مدیرکل بازرگانی داخلی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه تامین امنیت غذایی پایدار یکی از با اهمیت ترین پروتکل ها در تمامی کشورها است، افزود: تامین امنیت غذایی پایدار شامل موجودی کالا، موجودی غذا، در دسترس بودن غذا، اقتصادی بودن و سلامت است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش های صنعت لبنیات

بررسی چالش های صنعت لبنیات