مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:032023-07-11سياسي

دادستان فیروزکوه: ساخت وساز های غیرقانونی کارکنان قوه قضاییه تخریب شد


دادستان شهرستان فیروزکوه از تخریب ساخت وساز های غیرقانونی مرتبط با کارکنان قوه قضاییه و بازنشستگان یک نهاد نظامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در این منطقه و در زمینه مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز اظهار کرد: به منظور پیشگیری از تصرف اراضی ملی، تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغ ها، تصرف حریم و بستر رودخانه ها و راه ها، حفر و بهره برداری غیر مجاز چاه ها و غیره، دادستانی شهرستان فیروزکوه، اقدام به برگزاری گشت های مشترک و ویژه کرده است.

وی افزود: در منطقه یورتعلی روستای حصاربن حوزه قضایی شهرستان فیروزکوه، ساخت وساز های غیرمجازی شناسایی شدند که پس از بررسی های جامع مشخص شد شرکت عمران ایرانیان که هیئت مدیره آن از اعضای یکی از نهاد های نظامی هستند جهت اجرای پروژه موسوم به باغ فیروزه پس از خرید 600 هکتار از زمین های زراعی اهالی روستای حصاربن نسبت به قطعه بندی زمین ها به متراژ های 2 هزار متری و 4 هزار متری و فروش آن به اشخاص خاص در 3 فاز اقدام کرده اند.

دادستان شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: حسب تحقیقات بعمل آمده حدود 300 قطعه از این زمین ها متعلق به بازنشستگان یک نهاد نظامی و فاز 3 آن نیز مربوط به برخی از پرسنل دستگاه قضایی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان فیروزکوه: ساخت وساز های غیرقانونی کارکنان قوه قضاییه تخریب شد

دادستان فیروزکوه: ساخت وساز های غیرقانونی کارکنان قوه قضاییه تخریب شد