مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-25سياسي

ضرورت تدوین برنامه برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده از اعتیاد


با استفاده از امکانات موجود باید برنامه ای برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده وجود داشته باشد تا پس از ترک اعتیاد دوباره به سمت مواد مخدر نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به بند 30 ماده 80 قانون شهرداری ها گفت: در این قانون نسبت به صرفه کلیه پروژه ها باید دقت وجود داشته باشد و گزارشی در خصوص وضعیت این پروژه ها بیان شود.

در ادامه مهدی چمران رییس شورای شهر تهران گفت: بحث مشارکت باید در صحن شورای شهر تهران ارائه شود زیرا بیش از 90 درصد پروژه های مشارکتی به دادگاه رفته است و سابقه خوبی در این حوزه نداشته ایم و امیدواریم در دوره جدید پروژه ها به نتیجه مثبت برسد.

در ادامه جعفر تشکری هاشمی با اشاره به سرویس مدرسه دانش آموزان گفت: کارگروهی در آیین نامه حمل و نقل دانش آموزی برای ارزیابی سرویس مدارس ایجاد شده است و در بودجه سال 1402 پیش بینی شد تا حداکثر تا پایان خرداد ماه هزینه سرویس مدارس از سوی شهرداری تهران باید ارائه شود.

وی ادامه داد: مدارس در حال دریافت مبالغی تحت عنوان هزینه سرویس مدارس هستند و از شهرداری تهران می خواهم به فوریت لایحه قیمت گذاری سرویس مدارس را به شورای شهر تهران ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده از اعتیاد

ضرورت تدوین برنامه برای بازگشت به خانواده فرد آسیب دیده از اعتیاد